четвртак, 5. мај 2016.

Nuxe Reve De Miel / balzam za usne


Nuxe / reve de miel





O Nuxe - Reve De Meil balzamu za usne sam čitala kod nekoliko devojaka sa naših prostora, čije mišljenje uvažavam. Ranije, dok kod nas nije bio dostupan, čitala sam kod stranih blogerki. Mišljenja su, gotovo hiruški precizno, bila ista - svi su oduševljeni dejstvom ovog medenog balzama.
Moram napomenuti - sa balzamima imam love-hate odnos. Mišljenja sam, zapravo, da nas kozmetička industrija samo mami da kupujemo i koristimo još i da izazivaju blagu zavisnost što se korišćenja tiče. Baš gledah snuker, igrom slučaja, i finalista u pauzama maže balzam bez prestanka. Kad jedan takav gospodin ne može da se suzdrži...Da sasečem svoje teorije zavere u vezi sa balzamom: to je onaj ,,hate'' segment. ,,Love'' segment me tera da ih isprobavam.

Moram priznati da većina koju sam isprobala, do sada, nije bila savršena. Ostavljaju film, stoje na usnama i teraju me da umackavam stalno. Kod većine balzama, imala sam takav slučaj. Ova uvertira, kao što pretpostavljate, nije bez razloga. Pročitajte u nastavku da li je Nuxe promenio moje mišljenje o balzamima.





Nuxe - reve de miel balzam, kao što možete primetiti, pripada liniji koja ima i proizvode na bazi meda. Ova linija je zamišljena kao ,,porodična'', da mogu svi da koriste. Balzam za usne je čuven kao i suvo ulje. I za njega važi krilatica da se proda svakog minuta po jedan u svetu. To onda govori o legendarnosti, ali i o činjenici da treba da opravda takvu vrstu pompe. Nisam neko ko pada na pompu, ali ću uvek dati šansu i ovim proizvodima, makar da se uverim ili razuverim. Nuxe, očito, ima sposobnost da napravi taj IT proizvod. Bravo kompaniji za to, u svakom slučaju!

Kao što se, iz priložene fotografije, vidi - balzam dolazi u staklenoj ubodi-prst-teglici i teži 15gr. Ne mogu da kažem ništa a propo estetike, jer je estetski svedeno, elegantno i čisto urađeno, a staklena teglica daje proizvodu na težini i masivnosti. Sama težina je nešto ozbiljnija u odnosu na standardne balzame za usne, a to govori u prilog visokoj ceni ovog proizvoda. Mana ovoj svedenoj estetici je nemogućnost higijenskog korišćenja balzama. Koliko god lepo izgledali, meni ne stoje u torbi nikad. Ovakav tip balzama držim na noćnom stočiću pored sebe i natapkam čistim prstima.





Kakav je sastav i kako deluje na usnama?


Balzam je čvrste teksture, nemasan i malo teži. Nanosim ga u jednom sloju, a najčešće ga nanosim noću, pred spavanje. Moje usne nisu zahtevne, ali osećam da im povremeno fali hidratacije, pogotovo ako nosim zahtevniji ili mat ruž. Sam finiš na usnama je, gotovo, mat. Ne ostavlja masni trag i ne nestaje sa usana razmazivanjem. Prvi sastojak na listi je pčelinji vosak, pa otud takva tekstura. Kada ga nanesem na usne, kratko vreme osećam da imam na usnama gusti premaz, međutim, posle nekog vremena taj osećaj iščili. Povremeno osetim malo blago zatezanje i kao da imam potrebu da namažem, ali i taj osećaj brzo prođe. Miris je veoma prijatan: mene najviše vuče na nešto citrusno i na pčelinji vosak. Balzam je bogat uljima koji bi trebalo povoljno da utiču na regeneraciju. Nije ni čudo, pošto je ovaj balzam, upravo, namenjen izuzetno suvim i ispucalim usnama i, po rečima proizvođača, testiran je u planinskim uslovima.

Moje usne, možda, nisu idealne za testiranje jer pripadaju skupini normalnih. Ali, moram priznati da mojim usnama ovaj balzam godi. Jednostavno mi prija da ga namažem. Glavno merilo mi je činjenica da nemam potrebu non-stop da ga mackam. Kada ga uveče namažem, sutradan su mi usne u fino održavanom i negovanom stanju. Moja rutina se svodi na to mazanje jednom dnevno. Retko kada mažem češće. Nisam sigurna da li bih ga koristila kao bazu za ruževe, deluje mi za nijansu teži u tom početnom stadijumu. Ne garantujem ništa, ipak. Detaljan sastav možete pročitati u fotografiji ispod. Sastavom sam, za jedan balzam, prilično zadovoljna.



Proizvođač navodi sledeće:


Efekti na koži:



Oštećene usne su obnovljene - 96%*
Usne su nahranjene - 82%*
Usne su zaštićene - 91%

Ja mogu da tvrdim da su mi usne nahranjene i zaštićene, a potrebu za nekim grandioznijim obnavljanjem nisam ni imala. Meni je, zaista, bilo važno da nemam potrebu stalno da ,,domažem'', a da su mi usne fino hidrirane, negovane, bez linija i nahranjene. 

Cena je 1150,00 din. i može se nabaviti u bolje snabdevenim apotekama i u Lilly-ju. Ova cena jeste viša, ali ova količina proizvoda može da potraje, sigurno, 7-8 meseci, a mislim da je srazmerno delotvorna.


Moje tople preporuke idu Nuxe reve de miel balzamu!

Nuxe



Ima li vas koji niste zadovoljni?
Da li ste, možda, našli povoljniji delotvorni balzam?

Kako vam se dopada Nuxe balzam?


Do narednog pisanja...

Maja / Skin Harmony

Нема коментара:

Постави коментар